12 april.

image10


okej, nu var det sjukt länge sen jag uppdaterade här.. sorry. har inte orkat helt enkelt. (det finns inget så ansträngande som att skriva inlägg i en blogg) nej, men jag har inte varit inne så mycket på datorn och så, så det har inte blivit av. men jag tror inte det är så många som har kännt sig övergivna. det är ju inte så många som läser den. och ännu färre som kommenterar *gråta lite*
sen förra gången har jag i alla fall hunnit klippa mig. trevligt. det blev inte riktigt som jag tänkt mig, men jag blev ganska nöjd. känns lite hej, skolflicka på 40-talet. me like.
joggingdag i skolan i veckan. den stora frågan är hur lärarna hunnit sätta hjärnkontrollerande chip i halva skolan utan att någon märkt något.. dom springer ju runt! plus att de gör mysko gymnastik uppvärmning innan. dock ganska roligt att titta på. jag och ylva gick i alla fall lugnt och stillsamt och hade trevligt med såpbubblor och ellas kamera. det tog 68 minuter och vi var sist i vår klass, trots smått nödvändiga underlättande utflykter. fast våran klass kanske är hur atletiskk som helst, i hemlighet liksom..
igår var jag och mamma swedish sushi-makers och hade trevligt. uppvärmning innan prao om två veckor.. ska bli trevligt. så om två veckor ska ni alla köpa sushi på sushi 07 i kungälv, okej? jag vet att ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0