17 april - das fiskhund

image11


lagdag. trevligaste lagdagen hittills måste jag säga. istället för att bära vatten mellan knäna i aröd så åkte vi inte till the GBG-town och var megaturister med kartor och grejer.
efter jättemycket gående och trappstegsräknande och flummigheter var vi i slottskogen och resten av laget var redan där. okej, inte hela, men vi var sist i våran klass. men jag hetsåt glatt mina plättar, som jag varit duktig och gjort dagen innan, innan vi skulle iväg och titta på sälarna. hej, ännu mer turist men dom är ju så söta så jag tror jag dör. jag och ylva tänkte kidnappa en bambi men vi visste inte riktigt hur vi skulle få den över stängslet..
när vi tagit tåget hem var det ett tag innan bussen gick så jag, ylva och fanny gick och fönstershoppade röda pumps i ytterby(!) och hälsade på en liten hund och hade trevligt på en bänk. andre kom och joinade ett litet tag. han har för övrigt likadan hjälm som alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0