18 april - loppis

fredag och sista dagen i veckan (räknat på mitt sätt). nästa vecka är det prao och jag ska vara mighty sushi-master och göra massa god rå fisk med sjögräs. ledig på måndagen och det är bra. dock blir det nog en del städning och tvättande av fönster för mig eftersom mitt jobb blir uppskjutet en tid framöver och jag behöver pengar. dessutom är det loppmarknad imorgon och då behöver jag verkligen pengar. jag kommer stå i ett stånd där så om ni vill kan ni ju komma till folketspark (observera att det inte ser ut som en folkets park) i kungälv och hälsa på mig. och då får ni ju anledning att köpa någon av alla fina saker som kommer finnas där. det är slut klockan 14 så you better hurry. *göra reklam*

image12


bara för att jag tänker köpa den här sjukt fina baddräkten och ni är jätteavundsjuka för inte ni ska det.
(och jag vet att det är lite skabb att köpa badkläder på second hand men det spelar ingen rol om det är fin, okej!)

Kommentarer
Postat av: din tillgivna agnes

Malin. Var har du hittat denna underbara baddräkt? Jag har letat efter liknande sen strax efter franska revolutionen bröt ut 1789.(Robespierre hade en liknande) I göteborg? Nåja. Hoppas att du lever och har hälsan och såvidare. Och en mycket fin blogg^^.

2008-04-20 @ 22:15:26
URL: http://vad-hedwig-hittade.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0