2 april.

mehehe. egentligen skulle det här inlägget blivit skrivet igår var det tänkt (nej, jag brukar inte sitta och planera när jag ska skriva och inte) men det blev inte av grund av mystisk trötthet som kom smygande efter hemkomsten. det blev te och fruits basket istället. så idag gör jag allt det som var tänkt att jag skulle göra igår. kaka till mig?
egentligen finns det ju inte direkt någon anledning att skriva för tillfället.. har inte hänt något speciellt, förutom att jag inte får tag på jobb-bossen så jag kan få reda på när jag ska jobba.. han kan ju knappast hamnat i koma, right?
lånat sjukt mycket musik på biblioteket. så blir det när man inte har pengar till att köpa skivorna. fått massa crush på jens lekman bland annat. hans nya skiva är lätt att rekomendera. även kate nash och anna järvinen.

månadens malin-tycker-att-de-här-albumen-är-bra-därför-ska-du-lyssna-på-dem-okej?-lista

1. Jens Lekman -Night Falls Over Kortedala
2. Håkan Hellström - För Sent För Edelweiss
3. Kate Nash - Made Of Bricks
4. Anna Järvinen - Jag Fick Feeling
5. Hello Saferide - Introducing: Hello Saferide
6. Tori Amos - American Doll Posse
7. KT Tunstall - Eye To The Stetoscope

ja..  såhär är det från och med nu. den andra varje månad är det album-topplista. min personliga såklart. av ingen anledning alls egentligen. bara att jag tycker om att plåga folk med min underbara musiksmak. i know you know you'll like it. det kommer endast vara sju, bara för att det är ett magic number. fast ibland om jag har svårt attt bestämma mig kan det ju hända att det blir någon liten outsider lite här och där som får vara nummer åtta. och det kommer inte bara vara nya album. bara för att gammal musik också är bra. så det så. jag kommer ha kul i alla fall.

jao. men ni får väl ha en trevlig start at april och hoppas våren kommer snart, nu när snön försvunnit i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Ditt mössbarn såklart!

Men jag säger ju att Anna Järvinen är jättebra, arför har du inte berättat för mig att du har börjat lyssna på henne?! ^______^
Har du kollat in Annika Norlin/Anna Järvinen med För varje hjärtslag än? Den är så sjukt underbar! Något av det bästa som finns faktiskt...!
Kram till Malin!

2008-04-10 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0