26 april - svart svart svart

image13


intensivshopping med mor idag. på två timmar hittade vi allt vi skulle ha och jag är mycket nöjd. en splitter ny vårjacka som är hur söt som helst. funderar dock på att byta den mot en röd för att det inte ska bli så mycket svart (det är ju trots allt vår), men då kan jag inte ha mina blå byxor till och det är jobbigt. vi får väl se. hittade även bra, gåriktiga, fina eccoskor, som är hur sköna som helst, och nya svarta jeans. (väskan på bilden är inte inhandlad idag, utan på en loppis för en vecka sedan tillsammans med en väckarklocka, en kjol och ett förkläde som jag inte lagt upp bilder på än, men det kanske kommer. eller kanske inte.)

ångrar fortfanade lite att jag inte gick på konserten igår, men det kompenceras ikväll nr koffe och matilda kommer hit och sover över hos mig och imorgon blir det pannkaks-power och formodligen bad och diverse annat.

jag fortsätter låta mig uppslukas av min ytterst bra bok och lever vidare.

Kommentarer
Postat av: din tillgivna agnes

jag har alltid varit av meningen att blått och svart är en av de snyggaste kombinationerna som existerar, så jag förstår inte vad du pratar om malin lilla... du förresten, när jag återvänder till mitt fädernesland och solen likaså planerar jag en sorts picknick någonstans i göteborgsområdet. ganska spontan samling människor och jag ska säga till lillasystern att ta med dig vare sig du vill eller inte. all kärlek

2008-04-28 @ 14:26:16
URL: http://vad-hedwig-hittade.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0