tjugoandre augusti

idag känns som onsdag. det är det inte. det är fredag.
  efter en vecka i skolan tror jag att jag börjar få lite ordning på saker och ting. jag börjar till och med vänja mig vid sjuorna är små, även om jag fortfarande får lite av en chock när någon liten pojke med sin längd på 1,20 springer förbi. de nya lärare vi fått för året verkar mycket trevliga, om ni frågar mig. svenskalärare verkar dock känna en viss förkärlek till hårväxt. är det inte håriga armar så är det mustach. och då är det kvinnor vi talar om. vi har bara haft vår nuýa svenskalärare en lektion, men jag tror jag har bestämt mig. jag föredrar mustacher.
  c-korridoren har också förändrats mycket. de stora, stökiga, trevliga nior som alltid var i vägen förra året har nu ersatts av små sjuor som bara tar upp hälften av korridoren. man behöver knappt knuffa sig fram längre och jag saknar intimiteten. annars är det mesta som vanligt och som det ska.

jag har även beställt en klipptid nästa vecka. onsdag klockan fjorton och trettio. det blir tyvärr inte krulligt fluff den här gången på grund av ristande djärvhet utan lucy-hår, bara för att det är så sött. dock inte riktigt lika dant, men nästan.

nu ska jag gå och lägga mig för att vara pigg imorgon, då jag ska på en högst mysig te- och pärlworkshop hos en mycket älskad ella. sov sött allesamans! ♥

Kommentarer
Postat av: Gandalf

Du kommer bli så fin, så fin i ditt Lucy-hår!

2008-08-24 @ 19:07:47
URL: http://fullfart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0