13 december.


idag är det luciadagen och om jag hade träffat ett litet luciatåg så hade jag fotat det och visat er, men icke.

dagen har spenderats i göteborg med en viss underbar thea som jag håller mycket kär. staden var full av julsång, lampor och människor med vassa armbågar. vi åt sushi för femtiofem kronor utan dricka och drömde oss bort bland galgar kjolfållar. jag fick tag på ett par lite för stora, men fullkommligt underara, bruna byxor och en klänning med jättestor rosett. jag ska börja samla på tekoppar.
  till slut hoppade vi på en buss som skulle ta oss nästan hela vägen hem och därefter hoppade vi på en ny buss, som skulle ta oss hela vägen hem, men sedan hoppade vi av den igen för att istället hoppa in i baksätet på viktors bil. det var en trevlig biltur. trevligaste på länge faktiskt.


Kommentarer
Postat av: thea

Tack för idag. let's do it sometime soon again. typ mellandagsrean:D

2008-12-13 @ 22:17:17
URL: http://fiveseconds.blogg.se/
Postat av: SAra

Det finns en viss Sara i Göteborgs innerstad som saknar Malin ute på Marstrand väldigt mycket!!!!!!!!!1

2008-12-15 @ 19:22:16
URL: http://inberlin.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag tänker läsa din blogg after all. jag saknar dig och försöker dämpa ångesten över att vi inte har träffats på länge.



johanna

2008-12-16 @ 20:46:38
Postat av: PewPew

massa snygg bild tycker jag, slutartid <3

2008-12-25 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0