17 december.

Idag när jag satt och bläddrade bland bilderna i  Bon, en tidning med mindre reklam än Elle, ramlade jag nästan av stolen då min blick föll på en man i kjol. Varför har inte alla pojkar kjol?

Jag mår ganska bra idag. Trots den där grå färgen som får allting att flyta ihop till en grötig massa. Smutsiga bussfönster och blöta fötter, jag har börjat se det vackra i saker och ting.
  Och jag älskar min bok, även om den snart är slut. Den är ganska vackert skriven och handlar inte om något speciellt. Mest massa konstiga jämförelser med konstiga saker, men man förstår precis vad hon menar hela tiden och jag bara mår bra. Åh!
  Fast jag hatar gymnasieval. Borde jag bli journalist eller bildlärare?

(Märk väl att jag lärt mig använda stor bokstav och punkt.)


Kommentarer
Postat av: SAra

Aaaaaaah, bli vad du vill, bli vad du vill gummsan. Ew.

Nejmen, det finns tid att tänka, och gör det! Tänk efter. Kan du inte läsa journalistisk linje, om det ens finns på gymnasiet, och sen ångra dig och läsa till bildlärare efter? Huh? Det borde ju gå.

2008-12-17 @ 21:31:53
URL: http://inberlin.blogg.se/
Postat av: SAra

VARFÖR VISAS INTE MIN KOMMENTAR?!

2008-12-17 @ 21:33:19
URL: http://inberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0