27 december.

Vinterkylan biter i kinderna, men den tar absolut fram det bästa hos folk. Jag är helt övertygad om att det är så.
  Våfflor är bäst med björnbärssylt. Min familij vill helst ha grädde och jordgubbsylt, men jag anser att björnbärssylt både har finare färg, och är godare. Dessutom blir det blir det snygga fläckar på duken.

Jag och Viktor gick på promenad i hans fina Kode, precis som planerat, men så värst mycket bilder blev det visst inte. Jag vet inte om det här med landskapsbilder är min grej riktigt, även om jag många gånger tycker att de är hemskt fina att titta på. Hur som helst så har jag haft en hemskt fin och trevligt dag och jag hoppas kunna lägga upp några av de få bilder som blev imorgon, eller i övermorgon, eller en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0