28 december.

Efter en väldigt lång promenad luktar jag frisk luft och mina kinder hettar på grund av temperaturskildnaden. Det är iskallt ute och saknaden efter sommaren är nästan lika påtaglig som frosten på marken. Men luftens struktur är en helt annan på vintern. Den smakar annorlunda och på ett sätt som jag tycker om. Den gör vintern uthärdlig. Den och min halsduk.

De få bilderna från gårdagen blev faktiskt ganska fina. Det här är bara två av dem, men det beror endast på att min begåvning innom retuchering av bilder inte är den bästa. Det överlåter jag åt Viktor.



Kommentarer
Postat av: agnes

lille v!

2009-01-06 @ 22:42:41
URL: http://vad-hedwig-hittade.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0