4 december.

idag har jag spelat squash. ni ska veta att det var hemskt roligt. man fick någon konstig vibbrearande känsla i armen när man träffade bollen och den for i väg med en väldig fart mot väggen under de röda linjerna. bollen alltså.

för första gången på länge sken solen på våra frusna kroppar, men nådde inte riktigt ända in i själen. jag har lite dåligt samvete för olika saker, utan att det finns någon direkt orsak. jag måste lära mig att ta tag i saker och inte skjuta upp allting så långt det bara går. kanske nästa år. det är inte långt kvar nu.

min ljusstake, som kastar ett mjukt varmt sken över mitt rum, har fått en fin stjärna i fönstret som sällskap. jag är inte lika mottaglig för mörker längre.

Kommentarer
Postat av: Fanny

vi kan lova varandra att försöka att inte skjuta upp saker från och med nästa år?

2008-12-04 @ 22:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0