9 december.

vilken färg har själen, älskling?

jag sitter i mitt rum. musiken ljuder ur hötalarna. jag försöker mig på att sjunga med i refrängen. falska toner, precis som vanligt.
  vintertröttheten är oundviklig, men jag har lovat mig själv att försöka ignorera den. imorgon är det nobelldagen och jag har namnsdag. det är bara ett fåtal dagar kvar till julafton och ännu färre till julkonserten som jag längtar så förfärligt mycket till. och min fina dyra klänning. jag har inte tid att vara deppig nu. julklappar ska inandlas, pepparkakor ska bakas och julkort ska göras. åh, vad jag älskar tiden innan jul. jag är helt seriös. mysfaktorn är såhääär hög och tanken gör mig varm i hjärtat.

imorgon ska jag lämna in min bilduppgift och jag är nervös. lagrena färg är precis lagom tjocka och detaljerna precis lagom nogranna, men jag vet inte om jag är nöjd i alla fall. nyanserna är konstiga. men jag tänker ändå inte göra om det nu så hon får ta det för vad det är.

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag vet att din bild är så<--------------------->här fin!!! malin du är otroligt duktig och fin människa!!! du måste bara du ska inse det själv!

2008-12-09 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0