fjärde juli

nu har jag jobbat större delen av veckan (därav avbrottet) och precis bara för det har gud bestämt sig för att äntligen skicka fram lite sol och värme. så står man där inne och svettas och ser alla glada människor som traskar in och köper glass medan man bara önskar att man fick ledigt, bara så jag får gå och bada lite? men inte då. nu är i det åtminståne över och jag har hela helgen ledig inna jag ska jobba igen på måndag. det känns bra och jag hoppas att gud inte är arg på mig eller så.
  angående jobbet så tror jag jag börjar vänja mig lite nu. jag vet vad jag ska göra och var allt finns. det känns bra.

jag vet inte om jag har så mycket att berätta egentligen och då känns det här ganska meningslöst. egentligen finns det säkert en hel del jag skulle kunna dela med mig av, till exmpel att narniafilmen är hemskt bra och att den lilla robten wallie är hemskt söt och att adam kommer hem om inte ens en vecka, men det har jag ingen ork att göra nu.
 
ha det bra och använd solskyddsfaktor


Kommentarer
Postat av: Anonym

på tal om solskyddfaktor.

Jag har blivit för brun i sommar igen. Suck, du ska se min nacke! Jag har spått i en kula och vet att jag kommer få hudcancer 2019.

hejhå hejdå!

2008-07-20 @ 15:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0