tjugosjätte juni - jääh jääh jääh



idag när jag satt hemma och gjorde mest ingenting plingade det plötsligt till i min inkorg. enligt den lilla rutan som poppar upp ner i hörnet var det ett mejl från en för mig helt okänd christofer psilander, och om det är någon helt okänd som skickar ett mejl till dig så tänker du kanske, precis som jag, att det förmodligen är någon jobbig reklam eller "bengt har lagt till dig i sin kotaktlista på ointressant.com. klicka här för att bli medlem bla bla bla..."
  så jag öppnade inkorgen för att radera den irriterande reklamen men ser att det, istället för reklam för miljonvinnsten på lotto, är från gp. förhoppningarna steg, men jag intalade mig att det bara var ett tröstmejl där det skulle kunna stå något i stil med att "bilden var bra men att det inte räckte till en final och så vidare.." men så..

Hej!
Jag har äran att meddela att den bild du skickat in till Göteborgs-Postens bildtävling har vunnit pris!
Jag vore tacksam om du kunde ringa mig så fort som möjligt, 5454813846. Ringer du efter kl. 17 så kan du ringa 4618765135 och tala om att det gäller bildtävlingen.

Vänliga hälsningar
Christofer Psilander
Göteborgsposten.


och inte bara pris, utan förstapris! gissa om man blir glad!? okej, det var bara en tävling i gp, och en deltävling dessutom, ingenting proffisionellt eller så och endast biobiljetter till pris men de tyckte om min bild och det gör mig hemskt hemskt glad! så imorgon är det malin och hennes bild som är i tidningen! way way way!

(bilden på bilden är inte bilden. den bilden får ni kanske se imorgon)

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag vill träffa dig någon dag, för du är så söt. puss

2008-06-26 @ 18:14:41
URL: http://lillenapoleon.blogg.se/
Postat av: malin

till fanny: jag vill träffa dig med, sötunge!

snart? puss.

2008-06-26 @ 18:22:38
URL: http://popsong.blogg.se/
Postat av: Sara

Din bild var så värd det!

2008-06-26 @ 19:45:17
URL: http://fullfart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0