21 juni - jag är sanslös

okej, nu är det sådär himla sjukt länge sedan jag uppdaterade igen. det blir bara värre och värre. jag är sanslös. verkligen.
 men orken räcker inte till. inte heller inspirationen som krävs för att utforma meningar på ett läsligt vis och på ett sådant sätt som jag skulle vilja. 
 jag har åtminstånne hunnit med hemskt mycket trevligt och även om det kanske verkat lite så, så jag har inte dött. inte ännu.
 humöret går upp och ner på grund av olika mindre trevliga händelser den senaste tiden, som jag hoppas ordnar upp sig så snart som möjligt. för tillfället känns det inte lika illa som för några timmar sedan, men jag fruktar att det snart vänder igen. jag är glad att jag har lite ljus kvar i alla fall. lite ljus som för tillfället befinner sig i spanien, och som jag inte återser förän om sådär tre veckor då det återvänder hem.

om det här innebär att popsong.blogg.se kommer uppdateras oftare eller mer sällan kan jag inte riktigt bestämma mig för just nu. det är fullt möjligt att jag kommer orka engagera mig i bloggen ett tag i alla fall. tills jag tröttnar på bristen på läsare och besökare. allt återstår att se. vi kan bara hoppas att allt slutar väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0