18 mars.

image6


fick just.. jag vet inte vad jag ska kalla det utan att det låter töntigt.. men typ ånej-jag-måste-spara-pengar-så-jag-kan-åka-till-secondhand-och-shoppa-massa-massa-för-att-jag-gillar-att-konsumera-och-bli-pank-och-jag-hatar-min-garderob..punkt.
nej, men sånt är sjukt jobbigt.. hej, jag är tönt men så är det. mestadels berodde nog rycket på att jag lånade en street fashion-bok på biblioteket och att det var massa tuffa folks där i och att jag sedan inte kunde låta bli att söka på bilder på google och bli ännu mer inspiererad och ännu mer ånej-jag-måste-spara-pengar-så-jag-kan-åka-till-secondhand-bla-bla-bla.. men nu är det ju dethär med pengar då.. jag ska ha pengar till det ena och det andra och de räcker bara inte. fefo-träffar, telefon, buss, fika, och diverse annat ska betalas och jao.. hundra kronor i månaden.. okej, det är inte så farligt som det låter.. jag får egentligen fyra hundra, men tre hundra av dem går varje månad till att betala av kameran jag köpte så jag får skylla mig själv. men det blir faktiskt inte lättare för det..
men jag får pengar på söndag (och förmodligen ett sommarjobb) så då åker jag väl hemlt enkelt in på påsklovet.. jao så blir det.

det hela slutade i alla fall med att jag satte mig för att sy på min vårjacka lite.. trevligt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0