24 mars.

idag står det klart. jag kommer ha tur ett litet tag framöver. sedan, om sådär fem år, kommer jag bli bli varnad om att min vän ska genomgå en ögonoperation och kan dö av lasern. min vän dör av lasern. jag kommer sedan få ett tips av en annan vän, men inte tro på det och vännen blir min fiende. eftersom jag inte lyssnade på min vän kommer jag bli rik och sedan drunkna i min swimmingpool.

det ser bra ut för mig.. okej, jag tror inte det fungerar eftersom jag och Koffe uppenbarligen är mycket dåliga på att spå i teblad. men det var roligt. koffe skulle börja likna en gris, på något vis bli rik, bli biten av en orm när han räknar sina pengar, få skydd av ett paraply/svamp, hamna på sjukhus och få en hund som tröst.. em ja..

annars idag har jag och koffe gått sådär en 58 kilometer (5), hittat små barn som satt i en snöhög under paraplyer och åt glass (overåler och hela kittet), insett att vi skulle sett ut som snögubbar om vi inte åkte hemmåt snart.. gjort fruktsallad.. och koffe har även lyckats ta mod till sig och fråga efter sommarjobb.. det misslyckades dock men han var glad i alla fall.

imorgon blir det secondhand med hime-sama och förmodligen våfflor. våffeldagen we like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0