5 mars.

okej. på lördag hade jag kunnat vara på mando diao med min underbara thea och haft jätteroligt och vi hade varit jätteflum och hoppat och sjungt och massa. jag vill dit. nu!
men istället ska jag till danmark och leka hälsosam skogsmänniska på mitt sittunderlägg tillsammans med massa kottar och barr medan jag väntar på resten av min familj som är ute och springer i skogen. på sitt sätt är det väl ändå ganska trevligt men inte överdrivet liksom.
och jag kommer bli tvungen att bära bikini på något badhus och känna mig jätte uttittad och bada i klorvatten och bli röd i ögonen och få bakåtslickat hår och bli jätteful och sånt. okej.. det där med ögonen och håret är väl inte hela världen, det finns extremt få som är snygga när dom badar, men det här med bikini och badhus är inte riktigt min grej.. av någon anledning känns det bättre på sommaren. då är man ute och det är meningen att man ska bada massa och så. men när man är inne så är det inte meningen att man ska visa sig offentligt i bh och trosor. det känns inte rätt. och det har absolut ingenting med dåligt självförtroende och att jag tycker att jag är tjock och bla bla bla att göra, för så är det absolut inte. jag känner mig bara så sjukt naken eller något. det känns bara som att man springer omkring utan några kläder över huvud taget på kroppen och att alla tittar på en och.. jag vet inte.. jag har väl egentligen ingen anledning. det känns bara fel. men jag kommer nog på någon lösning. det måste ju finnas något man kan göra liksom. får väl simma k lädsim eller något. eller inte bada över huvud taget.. men jag tycker ju om att bada.. jaja. dagens ilandsproblem liksom.

imorgon är det frilufsdag och jag ska försöka åka skridskor. blir nog mest dricka varm choklad. tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0