6 maj - snurrighet utan danskunskaper

idag var en relativt trevligt dag, som de flesta andra dagar. trevligt.
egentligen har jag inget intressant att informera om, mer än att suzanne vega är underbar och att jag önskar att jag hade fler skivor med henne och att imorgon är det the big day och jag och ylva ska dansa i bugg och konkurera med ett antal andra elever från skolan. trevligt men lite läskigt med tanke på våra danskunskaper. men vi har övat idag och fastän det är lite väl snurrigt och att man känner sig aningen sjösjuk efteråt så känns det okej. vi är inte så dåliga som man kanske skulle kunna tro. så imorgon byter jag tillfälligt kön och aggerar förare och ylva, eftersom hon är så kvinnlig, blir mest snurrig. ganska tacksam för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0