20 november.


den här veckan har jag varit klädd i en underbar vit klänning med lila blommor, diverse konstiga skor och som audrey hepburn. för variationens skull gör jag vad som helst.
  idag har jag varit hemma. jag har druckit ungefär 10 koppar te och lyssnat på Anthony and The johnsons.
innesittande ger mig i regel ångest men jag är för lat för att gå ut. trots ca fem timmar av bildredigering känns det inte som att jag åstakommit någonting alls.

okej, nu ska jag sluta vara negativ. jag var på öppet hus på schillerska igår. åh, vad jag vill gå estet! bildsalarna var så fina. hela byggnaden var fin. de hade två mörkrum och en lite smått obehaglig men mycket mycket fin aula med högt i tak och statyer längs väggarna. dock hade jag, före mitt besök, strukit schillerska lite från listan. men nu sitter det där igen och den här gången mycket högre upp än sist.

det var nog allt jag hade att komma med idag.

Kommentarer
Postat av: SAra

DETTA BETYDER ALLTSÅ ATT 1. JAG MISSADE SCHILLERSKAS ÖPPET HUS!!!!!!!!!!!!1

OCH 2. VI KANSKE KOMMER GÅ PÅ SAMMA SKOLA DÅ!!!!!1 Jag är typ ganska säker på Schillerska, även om jag inte har besökt skolan!!!!!!!!!!1

2008-11-20 @ 22:16:06
URL: http://inberlin.blogg.se/
Postat av: malin.

2008-11-23 @ 13:31:35
URL: http://popsong.blogg.se/
Postat av: malin.

till SAra:



mohahaha det är nice nice nice very nice! det är lätt värt att gå där bara för att du gört!

2008-11-23 @ 13:33:12
URL: http://popsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0