25 november.

prao den här veckan. efter två dagar ser det hela inte särskilt ljust ut. jag tror jag hatar det här lite grann.. jag hade så höga förväntningar, men nu känns det mesta dåligt. jag känner mig ivägen och som ett störande objekt. som en fluga som sätter sig på teveskärmen ungefär. men nu kommer jag inte härifrån, så det är bara att bita ihop och hoppas på förbättring.

anyway.. snön har landat på vår lilla planet och täcker nu marken med sitt vita glittrande lager (ett tunnt lager åtminstone) och så fort jag satt i en rulle i den analoga kameran tänker jag ta så mycket fina bilder som jag bara orkar. om jag finner någon som vill bli fotad. och idag, på min efterlängtade lunchrast, sken solen. även om den inte värmde särskilt mycket fysiskt så kändes ändå hjärtat en aning varmare och jag kände mig lite bättre till mods. dock börjar det gå över lite nu..

Kommentarer
Postat av: Koffe

Åh ._. Vad har hänt?



Om du hittar någon som vill bli fotad vill jag gärna vara med och fota :)



Min vecka har sett bra ut än så läng (http://atthehotel.blogspot.com/)

2008-11-25 @ 17:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0