28 november.

jag lämnar min prao med ihållande kaffeandedräkt och påskrivet omdömespapper, samt en del nyttiga kunskaper.

nu har även vi tänt våra ljusstakar.de lyser så fint och får hjärtat att svämma över av mysig julstämning. jag har storstädat hela mitt rum, inräknat nogrann dammning, för att få plats med en på mitt skrivbord (eftersom jag ser den bättre då än om den skulle stå i mitt fönster) och den bara står där och lyser. den är röd och jag planerar att innom en snar framtid göra nya sådana där små kransar runt, eftersom jag tror att de gamla försvann spårlöst förra året. de kanske flyttade till mallorca, vad vet jag.

just nu sitter jag sysselsatt med ellas födelsedagspresent. jag hoppas verkligen hon kommer tycka om den, för jag tror att den kommer bli ganska fin. bild kanske kommer efter måndag, då hon redan fått den.

jag borde verkligen få ordning  på mitt liv och lära mig att prioritera. och jag måste lära mig att orka lägga in bilderna jag tar på saker och ting på datorn och sedan använda dem till det de var ämnade för. denna förändring bör ske snarast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0