6 november.


imorgon spelar hello saferide på storan. jag ska dit med några av de människor jag älskar mest i hela världen och få en alldeles egen låtsasmamma. förväntningarna och glädjen håller på att döda mig. på ett bra vis.
  den nya skivan är helt genialisk och jag älskar den så mycket att jag bara vill dansa omkring i mitt rum, vilket med snedtak och bokhyllor resulterar i huvudont och blåmärken. men bokhyllor är bra.

  - i closed my eyes and thaught of dancers.

hur som helst har jag blivit narkoman. formler, bokstäver, världskrig och senast-inlämnat-datum är nya drogen och jag är fast, så obegripligt fast. på både gott och ont.
ungefär som med kaffet.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Oj vad ung annika var?^^



2008-11-08 @ 15:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0