9 november.


fredagens konsert var fullkomligt underbar och helt obeskrivlig så mer tänker jag inte skriva om den. dock tänker jag lägga upp lite bilder snart så ni får se hur mysigt det var och bli riktigt avundsjuka.

igår var en fin dag. delvis ganska jobbig, men fin. ungefär som en sådan där svensk film, ni vet, som inte är någonting speciellt och märkvärdigt egentligen. en sådan som handlar om någons lite småmisslyckade liv, men som man på något sätt tycker om ändå. igår var en sådan dag.

idag har det regnat. igen. jag längtar efter snön som jag inbillar mig kommer ligga mjuk under mina fötter på julafton. jag längtar efter att få ramla på en blöt och hal is då mina skridskokunskaper ger vika. jag längtar efter att ha snöbollar flygande omring mig och varm choklad med någon jag tycker om.
  idag har det regnat. igen. men jag är glad ändå. jag har träffat min mormor och morfar idag och vi har firat fars dag (grattis pappa, eller något) tillsammans. det var mysigt och jag hade läppstift på mig. det är otroligt hur smink kan få en att känna sig så ömtålig. och det är otroligt hur svårt det är att äta. gav dock upp försöken att hålla det oförstört efter bara en kort stund. jag insåg att det aldrig skulle gå. men fint var det.

Kommentarer
Postat av: Ella!

Mm, läppstiftet var jättefint, jag tänkte på det!

2008-11-10 @ 19:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0