27 oktober.

nu är jag hemma igen från min hurtbulleutflykt till den lilla ön bornholm som jag tycker hemskt mycket om.
  jag har sprungit i underbart fina bokskogar, bland löv och grenar, mellan de spikraka raderna av odlade granar och över mjuk mossa med små dekorativa svampar uppepå. alltihop med hjälp av en detaljerad karta där små T:n betyder jakttorn.
  danska är ett fint språk som jag planerar att lära mig innom en snar framtid. och sedan ska jag öppna ett litet sött vandrarhem i gudhjem med havsutsikt, rostat bröd och honung till frukost varje dag. det ska ha öppet hela sommaren, tillochmed när det regnar, och där kan alla som vill bo med alla sina vänner på en gång. fast då får de nog bo i samma rum, med tanke på vandrarhemmets storlek.







hur som helst så är jag hemma nu och det är mitt i hösten och mycket kallare här. det solregnar, haglar, blåser och jag tror att jag tycker om det lite ändå. jag har höstlov nu och ytterst få måsten att ta i tu med. det känns hemskt bra.

Kommentarer
Postat av: SAra

Jag kommer hemkt gärna och bor på ditt vandrarhem! Och jag funderar faktiskt också på att lära mig danska, jag tänkte på det senast idag faktiskt, lustigt! Puss och kram

2008-10-27 @ 23:54:51
URL: http://inberlin.blogg.se/
Postat av: therese :)

gud du e ju bra på att fota :D vad heter din kamra??

Svar: Turelur@BDb

2009-07-14 @ 20:54:45
URL: http:// ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0