29 oktober.



det börjar bli mörkare nu. och jag har ställt om min klocka en hel timme. om det är framåt eller bakåt har jag inte riktigt någon aning om. hur som helst antar jag att det är det definitiva beviset på att vintern snart är här. kylan har redan förvarnat en aning. snart tar den i på allvar och sänder oss små fluffiga moln innehållande trevliga vita stjärnor.

igår var jag på secondhandrunda med ylva. favorit i repris. dessutom hittade jag något den här gången. däribland underbara små skor och världens mysigaste halvpjamasbyxor. och universums finaste halsduk. fast den köpte jag på monki. den är lite konstig och jag älskar den.
  vi gick omkring i ett så soligt och lite kallt göteborg och sade oj till saker och ting. på både ett possetivt och lite negativt sätt. oj är ett bra ord som uttrycker mycket på en gång. kontrollanten på spårvagnen var vänlig, även om jag tappat min biljett.

jag tycker om dagar som den här. ♥

Kommentarer
Postat av: snopp?

För i helvete, kvinna, träffa mig en vacker dag!

2008-10-30 @ 23:15:38
URL: http://inberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0