7 oktober.

först och främst vill jag be om ursäkt för bristen på bilder det senaste som får hela bloggen att se ganska tråkig ut. egentligen var det kanske mer en ursäkt, samt en väl dold uppmaning, till mig själv att börja ladda upp bilder igen och inte till någon annan. kanske och förhoppningsvis kommer det en liten bild snart. helst en extra fin. och så kanske jag lägger upp någon bild från kanelbulledagen.
  nu när alla ursäkter är överstökade och inte längre står i vägen för mitt skrivande kommer ingenting alls. jag har ingenting att berätta och ingenting att skriva om. jag kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt. kanske någon form av mellanting? jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0