30 september.

orienteringsdagar är ingenting jag tycker om. och absolut inte orienteringsdagar med icke fungerande kartor och sönder regnade stämpellappar. 
  med jättelång sovmorgon och sol utanför fönstret när man vaknar känns det ändå som att dagen skulle kunna bli ganska  bra. men när man satt sig på bussen och flyttat in i sin lilla bokvärld och till slut vaknar upp vid bussresans slut och möts av tunga regnmoln och alldeles för mycket folk på en och samma buss, så känns det hela inte fullt lika bra längre. dock var jag på bra humör idag tack vare att jag gick till sängs tidigt igår kväll och kunde känna mig helt utvilad, så det var inte förän det verkligen började regna och jag insåg att jag skulle bli blöt från topp till tå som molnens gråa färg började smitta av sig på mig.
  hur som helst lyckades jag komma i mål, och jag måste säga att jag är ganska nöjd med tiden ändå, med tanke på att det ösregnade utan uppehåll under den knappa timmen jag var ute och sprang i skogen och att kartornas tryck liksom löstes upp och försvann spårlöst, även det tack vare regnet.
  efter det väntade åtminståne ett varmt bibliotek, en glad och skånsk saxofonlärare och ett underhållande f&s pass tillsammans med fanny. och det kändes bra.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det känns bra att träna med dig, vi är så hälsosamma tillsammans!

2008-09-30 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0