tionde september.


idag är, precis som de flesta andra dagar, en regnig dag. skildnaden med den här dagen är att jag är hemskt trött och har ont i hela kroppen (nåja, överkroppen i alla fall) på grund av ett fruktansvärt intensivpass igår som jag ångrar lite att jag gick på. det var tur att fanny var där åtminståne och tröttade ut sig tillsammans med mig.
  nu sitter jag och försöker komma någon vart med en biografi om robert broberg, vilket inte är det lättaste när inspirationen ligger på noll komma noll ett och orken ännu lägre. man hur jobbigt det än är kan jag inte förneka att han är en mycket trevlig person att skriva om. han har hunnt med mycket under sina år och är enligt mig ganska mycket ett stort geni. jag är hemskt glad att jag fick välja honom istället för exempelvis bellman eller någon annan förmodligen inte lika intressant snubbe. eller intressant kanske är fel ord. humoristisk kanske. hur som helst tror jag inte att bellman hade varit lika rolig att skriva om.
  nu får jag väl återgå till att försöka koncentrera miig på skolarbetet. so long ♥

Kommentarer
Postat av: Tiger

Din header är verkligen jättejättefin!

2008-09-13 @ 00:26:54
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: din tillgivna agnes

Åh. Får jag fråga vilken låt damen har valt? Det finns ju en hel del skatter...

2008-09-18 @ 22:49:45
URL: http://vad-hedwig-hittade.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0