1, 2, 3, 4, tell me that you love me more.



Jag och Elin for in till Göteborg för att dansa dansa dansa på fina Underage Club och i lampskenet som lyste i olika färger gorde en någon med rött hår spretandes åt alla håll mig lycklig och fick mig att bubbla som hallonsoda och mina fötter stod inte still och musiken trängde sig förbi mina trummhinnor och rakt in i hjärtat och basen fick det att vibrera och jag och Elin dansade dansade dansade och hon fick ont i fötterna eftersom hon hade lånat sin mammas skor och Hajen var så fin och sångaren i Portrait Painters så dryg och mina fötter stod fortfarande inte still och helt plötsligt var det slut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar hur du beskriver allting. du får mig att skratta so much (L)

2009-04-13 @ 18:43:38
Postat av: Anonym

åh, vad jag älskar hur du beskriver och skriver saker. du fr mig att le och skratta ! <3

2009-04-13 @ 18:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0