Jag tyckte hon sa lönnlöv.



FAVORIT

Djur: domherre och val.
Färg: turkost, rött och marinblått.
Film: smala sussie, star wars och transformers. och amelie.
Låt: 1 2 3 4 - feist (for now)
Ställe: apslätten i kålltorp.
Plagg: min bruna kofta.
Uttryck: "bah va?"
Bok: drömfakulteten av Sara Stridsberg och livet vinkar (som en Kurt) av Katarina Danielsson
Ord: långa ord med många vokaler som jag inte förstår vad de betyder och sådana som värmer. och kardemumma.
Artist: Kate Bush
Stad: Köpenhamn och London.
Mat: sushi.
Band: midlake
Blogg: vad-hedwig-hittade.blogspot.com
Lukt: ingefära, varm asfalt och kemisk jordgubb


Kommentarer
Postat av: agnes

ibland undrar jag om inte vi är samma person du och jag...

2009-04-13 @ 17:33:50
URL: http://vad-hedwig-hittade.blogspot.com/
Postat av: e.

Åhå, så otroligt sugen jag blev på att åka till Köpenhamn nununu! finaste staden...<3

2009-04-17 @ 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0