You better run right now.

Fin vår och blå himmel - men ändå tillräckligt många moln för att man inte ska få dåligt samvete av att sitta inne, kreativitet som kliar i fingrarna, mina favoritlåtar på repeat, äckligt godis som blivit kvar i påskägget från helgen, fina människor som finns bara några få telefonstolpar bort,  en vacker pojke som fastnat i dagdrömmarna och som håller mina mungipor lite närmare himlen än vanligt och mitt privata regmoln på semester. Allt är som det ska och även om jag vet att det inte kommer att vara såhär för alltid så är jag så glad, så glad att jag är glad just precis nu.


Kommentarer
Postat av: SARa

Vill en glad liten Malin träffa en glad liten Sara snart, tro?

2009-04-13 @ 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0