1 januari.

Flera flaskor cider, godis, icke fungerade tomtebloss och hallon gick åt för att fira det nya året, som förhoppningsvis kommer bli om möjligt ännu finare än det föregående. Det har varit ett hemskt fint år ska ni veta, med massor av nya erfarenheter och människor. Fina upplevelser och ännu finare vänner.
  Det blev inga nyårslöften i år, eftersom jag vet att det inte är någon idé. Jag kan inte hålla dem ändå. Istället blev det en hemlig nyårsönskning, som dock önskades lite för sent, men jag tror inte att det gör något.
  Hur som helst var nyårsafton något av det mysigaste på länge och firades med några av världens finaste flickor. Sjukt underbar kväll och natt, och absolut bästa tänkbara start på det nya året.
 

Ylva lyckades till slut ta sig upp på berget i sina skor med 8 centimeter klack.

Skärpan försvann spårlöst ett kort tag.

Men sedan kom den tillbaka.

Fyverkerierna var hemskt fina och vi skrek.

Ylva och Fanny ramlade i buskarna.

GOTT NYTT ÅR! ♥


Kommentarer
Postat av: SAra

Gott nytt år, din fining. Kommer du på träffen?

2009-01-01 @ 21:25:17
URL: http://inberlin.blogg.se/
Postat av: Ellan!

Finaste, finaste flickorna!

Jag saknar er så det skriker i hela kroppen!

Oh, gosh vad ni är vackra, och vilka fina kort du tar Malin!

Puss!

2009-01-03 @ 20:19:59
Postat av: fanny

är så glad för att jag fick vara med att fira det nya året hemma hos dig<3

2009-01-06 @ 19:40:30
URL: http://vad-hedwig-hittade.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0