2 januari.

Snart har jag tryckt i mig ett helt paket mörk choklad. Det är inte gott längre. Det rör sig inte om något svart bottenlöst hål av depprision, utan snarare ett starkt sug efter choklad och en oförmåga att sluta äta.
  Idag har jag varit i Göteborg med mamma och gått i affärer tills benen höll på att gå av på mitten. Med mig hem hade jag diverse varma kläder inför den vinter som snart är över och en del andra fina saker och nödvändigheter.
Göteborg är en mysig stad på vintern, om än ganska kall. Den är även mysig på våren, sommaren och hösten. Men det är väl bara för att jag inte vet något bättre. Förutom köpenhamn. När jag blir rik och åker dit ska jag bo på Radisson SAS Rolyal Hotel och beundra alla Arne Jacobsens fina skapelser. Det skulle vara hemskt nice. Men jag får snällt vänta på att jag ska tappa alla mina tänder (flera gånger) så att tandfen kan komma och ge mig pengarna jag behöver(?). Eller helt enkelt skaffa ett jobb.



Kommentarer
Postat av: kajsa

Häromdagen satte jag i mig mängder med Toblerone.

Jag a) är laktosintolerent och mjölkchocklad innehåller lite för mycket mjölk för att min mage ska säga "wiii" tydligen.

b) är allergisk mot mandel vilket toblerone ju också innehåller.

Men jag kunde inte sluta. Så jag låg sen platt som en pannkaka förutom min mage som såg ganska gravid ut i min säng och pep och gnydde över magsmärtor. Har bara migsjälv att skylla dock.

2009-01-04 @ 13:26:49
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0