21 januari.



En dag när jag och Ella, älskade Ella, vandrade omkring ganska planlöst på Myrorna och jag kämpade hårt för att låta bli att köpa något, dök plötsligt den underbaraste lilla skapelse upp. På hatthängaren hängde den allra finaste hatt ni någonsin kan tänka er (eller så kan ni ju helt enkelt titta på bilden) och gissa vem som inte kunde låta bli. Men nu är jag i alla fall stolt ägare till en av världens finaste hattar och jätteglad!

Idag har ett gult gameboy color tilbringat några fina timmar i mina händer. Vi hade så roligt tilsammans och jag spelade Pokémon Pinball och Donkey Kong tills mina ögon blev fyrkantiga. Helt bortkopplad från verkligheten. Ella satt bredvid mig hela tiden med ett rosa och det har varit en hemskt fin dag.

Åh, min hatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0