5 januari.

Idag har jag byggt en liten minibyrå att ha alla mina småsaker i som jag hittade igår när jag städade. Det tog ett tag eftersom tändsticksaskarna inte hade den storleken jag ville att de skulle ha, så jag fick jag klippa i lite popcornförpackning också för att få allt att passa ihop. Men jag måste säga att jag är ganska nöjd med reultatet, även om baksidan och undersidan inte är så snygga. Dem ska man ju ändå inte tilla på.


Jag tänkte dessutom lägga upp bilderna på de fina sakerna jag köpte i lördags. Bara för att jag tycker så mycket om dem!

En ganska stor burk med korklock att ha en del av mina trådrullar i och som jag kan sätta nålarna på. På så vis slipper jag leta upp dem i mitt syskrin varje gång.


En pytteliten tekopp att ha vissa småsaker i. Just nu ligger där bland annat en liten bjällra, små silverhjärtan, pusselbitar, en pennvessare, en liten monopolbil och en liten klämma föreställande en panda.


Och ett lilet silverfat som jag inte riktigt vet vad jag ska ha till än. Än så länge bor nallen och min stickade rosett på den.


Det var allt. Ha en hemskt fin kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh, vilka söta små saker! speciellt den lilla tändsticksbyrån och koppen med pandan i!

2009-01-06 @ 17:29:43
URL: http://linneahansson.blogg.se/
Postat av: thea

i like it all! du är så himla kreativ! jag blir rädd för alla små saker som du hittar på och köper. seriöst^^

2009-01-06 @ 18:27:27
URL: http://fiveseconds.blogg.se/
Postat av: elins

hurfintsomhelst tycker jag!

en sådan liten byrå hade jag när jag var liten tjej.

fast då fick jag liksom ett sådant litet set med

byggdelar att sätta samman till en liten byrå.

så funkade det!

2009-01-24 @ 09:28:39
URL: http://elinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0