6 januari.

Idag har jag bara målat och målat. Blandat färger och fått fram alla möjliga olika nyanser, lekt med linjer och mönster, skissat och bytt vatten. När jag målar försätts jag i en slags dvala. Eller trans? Penseln flyger liksom av sig själv över pappret och dränker det i färg. Jag beöhver bara säga åt den vad den ska göra, och knappt ens det. Att måla är något av det bästa jag vet. Jag mår bra av det.
  Imorgon, om jag hinner klart med målningen vill säga, kanske jag tar mod till mig och lägger upp den här. Men bara kanske. Det beror helt enkelt på resultatet. ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag vill se, jag vill se malin!

2009-01-06 @ 22:12:08
Postat av: thea

jag vill också se.

2009-01-07 @ 17:01:40
URL: http://fiveseconds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0