8 januari.



Efterlängtade snöflingor föll hela morgonen och det hade ju varit jättetrevligt, om det inte var så att de försvann sedan igen under eftermiddagen och förvandlades till blöta smutsiga vattenpölar och hala isfläckar istället.
 
Första dagen i skolan var grå och blöt. Och ganska kall, eftersom det tar sisådär två dagar för värmeaggregatet att värma upp korridorerna. Jag kanske överlever hela treminen men nu känns det bara ganska hopplöst. Vi ska läsa om globalisering och molekylers uppbyggnad - igen, och jag kommer tvingas tampas med en rad nya ekvationer och nya konverationsfraser på franska. Men jag har ju min bok, min underbara bok, som är söt och fin på alla sätt.
  Jag fortsätter att förundras över min konstiga förmåga att falla in i trans. Helt plötsligt försvinner mitt medvetande iväg någon annan stans och jag kan inte göra någonting för att stoppa det. Det är bara att vänta på att det ska komma tillbaka och rädda mig ur de ganska pinsamma situationer som ibland uppstår. Jag borde kanske försöka göra något åt det, men oftast tycker jag nog att det är ganska behagligt. När det är borta alltså.
  Nu ska jag snart gå och läsa min bok igen. Fast egentligen vill jag ju inte att den ska ta slut... ♥

Kommentarer
Postat av: hey

Mysbild <3 åh beedle!

2009-01-18 @ 15:32:52
URL: http://balancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0