Och i taket slocknar stjärnorna vi inte visste fanns.

Jag mår bra och allting är ganska fint. Det regnar så mycket att jag börjar fundera på om det står ett vattenfall utanför min dörr och väntar på att jag ska bjuda det på kaffe. Eller så det bara valt att falla ned över mitt hus på ett himlans vackert sätt för att göra mig glad.
  Hur det än förhåller sig med den saken har jag i alla fall, precis som de flesta andra regniga dagar, drabbats av någon slags varm, mjukfåtöljkänsla i magen och jag vill inget hellre än att bara sitta inne bland små lampor med mina tekoppar och böcker och ha det så mysigt som det bara går, vilket också är vad jag tänker göra. Och i stället för att önska att jag var någon annan är det enda jag önskar mig just nu en svart basker.



(Och det här är mina nya projekt som jag planerar att ägna mig åt ett tag framöver ♥)

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken bedårande blogg du har! Och kameran var ju verkligen inte fy skam! Kram

2009-09-02 @ 11:11:36
URL: http://enettaiparis.blogg.se/
Postat av: ElinSofia

Jag tror jag är lite kär i dina texter♥

2009-09-08 @ 11:37:14
URL: http://skiptothend.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0