Forever yellow skies.

Jag sitter här och lägger ihop fina låtar till långa spellistor. De finaste låtarna är de med regndroppar och fågelkvitter i början. Och de som för mina tankar tillbaka till alla världens höstar. Jag längtar som sjutton till hösten. Då är allting alltid så fint och jag har för mycket att tänka på för att hinna tänka efter. Åh.
  Senare ikväll far jag nog iväg på jazzkonsert i regnet och jag tror att det kommer bli fint. Tills dess har jag en fantastisk bloggerska att dela med mig av. Hon är ju självklart inte enbart bloggerska och fantastisk, utan så mycket mer - antar jag - och jag tycker verkligen att ni ska titta in på hennes blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0