My little fish, don't cry.

Regnet faller så vackert från moln så grå som bara moln kan vara. Det har det gjort i flera timmar nu. De timmarna har jag spenderat med fina Elin och vi har gått regnpromenader, bakat bröd och lagat saker. Det har varit ganska underbart alltsammans och en helt perfekt början på min nya frihet och tid som inte-längre-grundskola-barn.
  Och om bara några få månader flyttar jag till en precis lagom stor kuststad där jag ska få studera friheten på alldeles skrämmande nära håll och bekanta mig med havets alla levande varelser på ett helt annat sätt än jag tidigare gjort. Jag längtar efter nya människor och en helt ny stad att hitta små favorithörn och vackra blomlådor i, men först en alldeles underbar sommar bestående av endast de saker jag älskar mest av allt i hela världen.

(Och för övrigt skulle jag vara så fruktansvärt lycklig om denne "Någon" ville ge sitt egentliga namn till känna då denne lämnat små hoppande frågetecken i mitt hjärta, samt gjort mig mycket mycket glad på sistone. Jag skulle så gärna vilja veta vem du är)

 


Kommentarer
Postat av: elin

en väldigt brabörjan på ett sommarlov. <3

2009-06-13 @ 20:13:18
Postat av: Någon

Vi känner inte varann men kan hända att vi sett varann, vågar inte riktigt säga vem jag är. Jag vill bara berätta för dig att du är otroligt duktig och jag är avundsjuk på din talang :)

2009-06-17 @ 20:02:38
Postat av: Ylva

Du, vad kommer my little fish från?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0