They look like pirates from here.

Jag har slutat läsa mellan rader. Slutat söka efter underförstådda meningar som jag till slut insett kanske aldrig existerade. Slutat förstå saker som aldrig fanns där att förstå. Slutat försöka finna svar på de frågor som dansat runt runt runt under mitt hår och gjort mig snurrigare än fjärilarna som kommit bosatt sig i min mage. Nu har jag gett upp. Åtminståne är det vad jag fortsätter intala mig. Det jag verkligen ville ha var något alldeles för onåbart och alldeles för omöjligt och så fruktansvärt underbart och jag borde förstått redan från början att det var något jag aldrig varit värd. Jag visste det hela tiden, men förstod det inte.

(Och till Någon vill jag säga tack tack tack för allt fint! Du anar inte hur underbart glad du gjort mig och om jag fick önska något av världen skulle jag önska att du fortsatte skriva till mig för att en mystisk vän än något jag alltid velat ha)

Kommentarer
Postat av: fanny alice randi

...sluta inte. gör inte det. du måste våga hoppa, chansa. antingen faller du eller inte men jag tror det kommer vara värt det även om det inte blir som du hoppades på från början. då har du iallafall försökt och gett det en chans på riktigt. jag tror inte du kommer ångra det.

2009-06-19 @ 00:23:05
URL: http://photopicturet.blogspot.com
Postat av: Poffe

Fanny är en sann talare!

2009-06-19 @ 09:26:36
Postat av: Nike vid en damm

Hej, var ett tag sedan jag tittade in på din blogg. Den är riktigt fin. Jag skall starta blogg nu med Olivia, men vi skall inte skriva om så djupa saker mest skrapa på ytan och försöka förstå varför den är så lockande ;-)

Men din blogg har verkligen blivit jättefin, super.



Oops, nobody says super anymore :-)

2009-06-19 @ 14:01:33
Postat av: agnes

känner mig böjd att hålla med fanny... tror på att hoppa och eventuellt slå upp knäna. ingen sommar är sommar utan rejäla plåster iallafall<3

2009-06-19 @ 15:16:40
URL: http://vad-hedwig-hittade.blogspot.com
Postat av: elin

du är värd det ! sluta aldrig kämpa ! aldrig aldrig aldrig ! jag finns här för dig. det vet du ! (LLL)

2009-06-19 @ 16:08:53
URL: http://editlarsson.blogspot.com/
Postat av: Någon

Det glädjer mig verkligen att jag gjort dig glad! Jag vet nästan inget om dig, vet knappt vem du är men jag var väldigt nyfiken och började därför läsa din blogg som jag blev alldeles förtjust i. Du verkar vara en jordnära tjej som tänker mycket och drar effektiva slutsatser med målet att må bra. Jag kanske har fel men det är den uppfattningen jag fått, anledningen till att jag försätter besöka din blogg är att jag känner igen mig så i ditt tänkesätt och din karaktär. Du är väldigt söt också :)

2009-06-21 @ 00:33:48
Postat av: Jennifer och Linnéa

svar: Åh tack så himlahimla mycket, vad söt du är!

2009-06-21 @ 23:07:55
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: riddarn

sv. Ash... gbg det är ju långt borta .... det var ju skit. Men tack för tipset i alla fall.



Jag anar nog att det är snälla, roliga och anurlunde på att bra sätt ! älskar sådana människor.

2009-06-23 @ 17:07:23
URL: http://riddarna.blogg.se/
Postat av: riddarn

sv. Ja det ska jag göra i så fall!

tack ska du ha .....(ditt namn).....?

2009-06-24 @ 13:38:15
URL: http://riddarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0